Fredagsmys

Jag är MÄTT!

Efter ostbricka & vin, god mat samt chokladmousse & kaffe är jag helt däst!!
Fredagsmys deluxe, synd bara att veckans sämsta TV-tablå är på fredagar!

Tredje dagen i rad jag vaknar på värde under 3,5. Jepp, jag borde sänka långtidssprutan men för fasiken, jag höjde ju den för två månader sen för jag låg för högt jämt och nu ligger jag lågt, bestäm dig!

Jag avskyr att ligga högt och ligger hellre pressat mot lågt men det är ju inte bra förstås. Men blir så nöjd när värdena på hela veckan inte mätt över 10 så egentligen vill jag inte ändra nåt men jag antar att jag måste om det fortsätter likadant nästa vecka.
Det är trots allt ganska jobbigt att vakna med skakiga händer och svaga ben...typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0