Fadder-lunch

Nu har jag snott Jennys  bild men detta är det enda jag gjort som var något kul idag :)
Lunch med mitt fadderbarn Emma & med Jenny också förstås :)
 
 
Grunnar på om jag ska bli förkyld. Och det är inte för att jag känner något av det än utan för att jag behöver så himla lite insulin för närvarande och de senaste gångerna jag blivit sjuk har det hänt exakt samma sak.
Jag har fått sänka långtidssprutan och ta mindre till maten och ändå legat på gränsen mot låg.
Och sen bang - kommer förkylningen som ett brev på posten. (Och man får HÖJA långdtidssputan och ta dubbelt så mycket insulin dubbelt så många gånger om dagen.) Det har hänt två gånger så händer det igen är det inget råk. Då har jag helt plötsligt blivit synsk mot mina sjukdomar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0