Tröttis

Jahapp. Jag trodde jag vände tillbaka dygnet direkt när jag gjorde som jag gjorde i torsdags. Kom hem halv tio. Var på jobb halv ett. La mig som vanligt på kvällen efter att varit vaken 36 timmar.
Så igår trodde jag att allt var klappat & klart. Nixpix.
Låg och vände och vred mig i sängen i flera timmar. Så när klockan ringde åtta i morse för bodyattacken var det big nono.
Nu sitter jag dock och ångrar det för min träning har ju varit i stort sett obefintlig de senaste veckorna tack vare förkylning, semester & annat samt att det är ju kuuuul men frågan är ju hur man mått efteråt när kroppen är ur form...
Jaja, det får väl bli vilohelg och sen är det nya tag för fröken Hansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0