Sockertoppar i USA

Usch, så många dåliga sockervärden jag hade under USA-dagarna. Och det var inte bara pga onyttigt ätande för så mycket sött åt vi inte och dessutom var det nästan efter de gångerna jag låg bäst! Då hade jag ju koll på att det var onyttigt liksom!
Jag tänkte pröva bagel med cremecheese till frukost en dag och tog den mörkaste där var. Två timmar senare ett värde på 20.3. Det måste ha varit något förbaskat sirapsbröd i kamouflagekläder! Himla unfair!
Låg på över tio typ hela tiden. Så ganska drygt. Å andra sidan drygar det sig en hel del hemma också för tillfället så det var väl inte att vänta bättre värde under semestern förstås. Har minst en topp om dagen på över 13 och upp mot 16 är inte ovanligt. Man blir lite less så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0