Otajmat

Ingefärste var det här! Det ska tydligen hjälpa mot halsont så jag håller tummarna för det och ingefäran ska med till jobb imorgon för ett par koppar under dagen.
Världens mest otajmade förkylning med fullt upp på jobb, fyra dagar till jubileumskonserten och New York nästa helg. Så förkylning - bryt ut NUNUNU eller ALDRIG säger jag!

Vaknade typ halv sex inatt på 2.7. Dryyyygt! Innan har jag ju varit HÖG på nätterna. Det är väldigt ojämnt - mitt socker. Blir det inte bättre hoppas jag att jag kan få en kontinuerlig blodsockermätare till låns ett tag för att reda ut dessa konstigheter.
Men over all så ligger värdena bättre nu så det är ju i alla fall en start.


Kommentarer
Postat av: Jeny

Oh, NOOOOO!!!!
Min släpper inte riktigt.... men nu är det inte lönt att jag ojar mig mer.... jag kör på! :(

2013-04-10 @ 09:13:59
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0