Musik för hela slanten

Denna veckan är verkligen intensiv!
Dags för jubileumskonserten på lördag och vi har repeterat både idag och ska på det igen imorgon. Blir bara hem om och äta båda dagarna.
Lördag blir ännu värre. Mitt tajta schema är:
10-13 rep
13.00 hinna slänga i mig lunch, annars har de ingen nytta av mig
13.30-14.00 uppvaktning av kåren
14.30 vara redo
15.00-17.30 konsert
18.30 vara ombytt och fin för fest och på plats för att förbereda det sista
19.30 fest start

Det ska bli kul men jag längtar tills söndag när jag ska ta det hyfsat lugnt i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Det låter spännande! Vad spelar du? :) Lycka till med konserten!

Svar: Jag spelar valthorn :) Tack!
Lina

2013-04-12 @ 17:08:45
URL: http://ninasdiabetes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0