Märklisch

Jag sänker och sänker levemiren.
När mina värden började krångla och blev monsterhöga på morgonen hade jag 13 i levemir och höjde till 15 utan effekt. Fortfarande högt!
Nu har jag sänkt tillbaks till 13 successivt och vaknar ändå under tre.
Hur kan det vara så?! Vad händer i min kropp?!
Jag får testa att sänka en enhet till ikväll och då är jag till och med nere UNDER mitt normala. Men det är inte så kul att vakna sådär lågt. Speciellt som jag de förra två nätterna/morgnarna tog ett par dextro och det blev totalt omöjligt att somna om igen. Jisses, de ger en verkligen en energikick!

Nu är den sjungande grannen ovanpå igång igen, det är dimmigt som i Skottland och dags för jobb. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0