Uppe med tuppen

Vaknade kl 8 i morse. Jättehungrig & dessutom pigg så jag gick upp.
Låg på 5.3 så ändå lagom för frukost.
Denna veckan äter jag havregrynsgröt med röda vinbär & valnötter. Jag fick en hel massa lådor med varierande bär från kolonin så det är toppen!!
Jag måste säga att jag äter godare frukost sen jag fick diabetes. Även om det oftast är gröt så är det med mer variationer av bär & nötter mm.

Sen blev det en promenad i solen. Med min magväska. Ska jag gå en promenad bara snabbt brukar jag bara ta med dextrosol men tänker jag stanna till nånstans, som idag hos mina föräldrar, vill jag gärna ha mätaren med. Och den är TJOCK!! Magväska är perfekt (fast i mitt fall blir det mer en höftväska:)). Den får mig att se hurtig ut enligt min brors flickvän så det är ju positivt! :)
Nu är det uppladdning inför den årliga cykelorienteringen! Hoppas solen håller i sig!!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha hurtig!!!!! Hon e lite tokig hon, din brors flickvän;)

2012-09-02 @ 09:33:22
Postat av: Camilla

Hej! Precis börjat följa din blogg! Har du instagram? :)

Svar: Hej! Vad roligt :) Nix, det har jag inte. Har du som man kan följa? :)
Lina

2012-09-02 @ 19:36:35
URL: http://camillabarrborn.instagram.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0