Pick&pack

Nu börjar vår Skottlandsresa närma sig! Jag är störtförkyld men det finns väl hopp om att det värsta är över innan vi åker.
Vi ska vandra några dagar uppe i högländerna också ska vi till Glasgow, Edinburgh och till sist Dublin.

Man blir depp när man packar. Förr var det bara oro för är passet med, vilka jeans ska jag ha osv. Nu ska man hålla på med: räcker dessa nålarna, vågar jag lägga insulinet i resväskan under vandringen, räcker dextrosolen, ska jag sänka levemiren vandringsdagarna. Alla extra tankar man måste ha som diabetiker suger musten ur en ibland.
Det är värdelöst & jag blir less och tycker synd om mig själv idag. Himla diabetes-skit. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

eh....
Ja, nu vart jag ju lite förvirrad...
För jag har inte helt koll på läget när du kommer hem igen... haha... uppenbarligen! :/
Men en äppelpajsdejt hägrar i Emmas rum! ;) Let me know när ni är hemma igen!!!

2012-09-07 @ 13:02:18
URL: http://jennypariola.blogg.se
Postat av: Catja!

stay strong girk :)!!!!kraammaarrr!

2012-09-13 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0