Leta sprutor

Jisses, vad tråkigt det är att träna när man är i så dålig form att man litegrann vill spy under utfallen.
Men det gjorde mig i alla fall taggad att gå på passet igen nästa vecka så den där spykänslan kanske försvinner!
Eller i alla fall VAR jag taggad tills jag kom hem och såg att mitt sockervärde, som äntligen varit bra hela dagen, nu var kass plus att maten var äcklig, haha.

Nu ska jag slå ihjäl några minuter i soffan med mitt nya spel på mobilen, Equalize. Det är egentligen för barn med diabetes men det handlar om att ta sig igenom en bana och man är diabetiker så under hela banan måste man äta vid för låga värden och ta sprutor vid för höga.
Det är fasiken svårt! Jag svimmar hela tiden för jag är kass och råkar trampa i godisgräset eller hoppa på en vandrande muffins....Ändå kul :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

vad gick du på för pass???
Ska vi träna ihop en dag vännen?
Jag tänkte börja så smått nu på fredag...
(jag kan såklart inte gå på typ core, men andra saker gör jag!)

2012-09-27 @ 13:57:56
URL: http://jennypariola.blogg.se
Postat av: Fanny

Tur att du är bättre i verkligheten än i spelet! (Jag vill också spela det spelet, förresten.)

2012-09-27 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0