Hollywoodfruar

Haha, jag gillar det programmet skarpt!!
Maria & Mindy är mina favvisar och sen kan jag inte låta bli att störa mig på Gunilla varje vecka. Så himla skönt slötitt-program!
Det är bra med hösten, där finns många sådana typer av program.

Idag var jag på en skum grej. Jag hade bokat något som hette Regndroppsmassage på Harmonigården i Höllviken, eftersom jag fått presentkort där på en behandling. (Bara regndroppsmassage lät ju hippie de Lux.) I alla fall, när jag kom dit så ville hon inte göra den behandlingen på mig för jag var sned...?
Men jo, jag är alltså mycket svagare på höger sida, vilket enligt henne beror på mitt sneda bäcken och är det som gör att jag så ofta har huvudvärk & ryggont.
Så hon gjorde massa grejer, typ tryckte på ställen och kopplade ihop benet med hjärnan och massa flum - tydligen något nytt som heter kinopraktik. MEN - nu vet jag inte om jag tyckte det kändes annorlunda efteråt för att man känner efter och sådär eller om det verkligen BLEV bättre - men det kändes som jag hade bättre hållning precis efteråt. Men det är klart, man måste ju gå mer om man ska hålla det så vi får väl se om jag går vidare med det. Hade ju varit skönt att bli av med ont:et!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Coolt! Undrar vad massagen hade inneburit :)

2012-09-05 @ 16:40:24
URL: http://Fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0