Vardagslyx

Idag har det känts lite lyxigt, då det blev fika i stan mitt på eftermiddagen. Inte ofta det händer när man har ett 8-17 jobb, men idag körde jag hem efter mitt kundbesök och kompade ett par timmar. I vanliga fall brukar jag ju träna då men mina lår är verkligen fortfarande inte samarbetsvilliga efter måndagens pass så det fick vara och istället blev det gofika med Emsan :)
Har legat dåligt nu ett par dagar i värde och idag slängde jag min långtidsspruta och tog en ny ur kylen. Den gick egentligen inte ut förräns fredag men den verkade ju ha gått ner i funktionalitet redan nu...om det nu beror på det! Det återstår att se.
Fick dock ner värdet rejält av promenad efter middagen. 2.5 långt från hemma och man blir så seg i benen av så låga värden!! Menmen, det fick bli druvsocker och en kvarts spatserande istället och sen gick det att spurta igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0