Seeega måndag

Usch, så fort helgen gick!! Lördagen blev sen vilket fick till följd att det inte blev mycket med söndagen..

Jag är nöjd med förra veckans träning, om man räknar rundan i skogen (och det gör man för den var snabb) så blev det mitt mål tre gånger!!
Idag har jag varit på fuktionella passet igen och jeeej, jag börjar få tillbaks min styrka!
Det har gått från förra veckans "Mattias snälla kör ner om sjukan och hämta en rullstol åt mig" till "Nobelpriset till den som uppfann ledstången i trappen". Så himla kul när man märker att det framåt!

Mina sockervärden suger! Enda dagen jag startade bra var i söndags, efter en utekväll, trodde man inte.. Idag började jag på 12 och sen har det bara hållt sig runt 10 vad jag än pumpat i mig för insulin. Himla skit! Hoppas imorgon äntligen kan fungera! Fast vissa dagar orkar man knappt bli arg på det. Idag är en sån dag så jag är mest likgiltigt störd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0