Morgonpromenad

Så, nu har jag haft en kort men skön morgontur i skogen här i Höör. -7grader och strålande sol. Superskönt!
Sovit superkass inatt. Eftersom jag vaknat på gränsen till lågt hela veckan (gårdagens höga var antagligen för att jag blivit låg under natten, då jag vaknat på typ 5 vid halv sju och igår sov till åtta) så ville jag ju inte riskera nått inatt eftersom jag sov ensam så jag ställde klockan tidigare och mätte mig och åt ett mariekex. Det funkade ju bra men kändes som jag låg halvvaken hela natten och trodde klockan var mätardags. Nu ska vi ner och fortsätta teambuilda tills i eftermiddag då bussen går hemåt!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Åh så vackert det var i morse! Man borde vakna upp där oftare!:)
Önskade en mindre snorig dotter inatt och i morse dock... Ville verkligen stanna!:(

2012-10-28 @ 15:59:13
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0