Lördagkväll

Mellis kl 18 känns ju fel men vi ska iväg in till Malmö & Fagans och återuppleva Dublin-minnen så det blir inte middag förrän vid nio-snåret. Så länge står man sig inte! Därför blir det stekt äpple med kanel & kardemumma och kesella vanilj. Gott! Det finns så mycket gott man kan göra med äpplen! En av de bra sakerna med hösten :)

Mitt blodsocker spelar mig spratt idag! Förstår mig inte alls på det. Levemirsprutan gjorde en sån där dum sak igårkväll igen och det gick inte att trycka ut insulinet. Vis sen sist det hände så bytte jag nål men vet inte hur mycket av det som trycktes fram med första nålen som faktiskt gick in i mig så det kan väl ha med det att göra. Skumt bara att jag även haft låga värden idag i så fall, det är det sprattiga i det hela!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!
Mitt namn är Karin Friberg och jag är en före detta elev till Jenny Pariola som tipsa om dig när jag skrev en sak på min facebook.
Det är såhär att i mitt projektarbete i skolan har jag valt att jobba med diabetes. Jag efterlyser därför folk som skulle vilja ställa upp och svara på några frågor. Inget svårt alls. Jenny sa att hon trodde du kunde ställa upp på detta. Jag skriver min mail så är det bara att svara där när du ser detta!
MVH Karin

Mail: [email protected]

2012-10-22 @ 12:52:41
URL: http://beliveinme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0