Letaletaleta

Det var ju fasiken! Jag har vänt upp & ner på hela lägenheten inför min packning till helgens musikkårsmys men är av med ett par kängor, alla vantar och min lilla resehårborste! Hur kan saker försvinna på 50kvm??
Vinterkläderna är nerdragna från vinden och där har jag också letat efter mina saknade kläder men icke! (Dessutom får man ångest över oredan där uppe och går ner igen). Har väl kastat dem av nån anledning jag inte minns men nu behöver jag dem.. Typiskt!

Igår var jag med Cajsa & Fanny ute och åt och snackade skit. Väldigt trevligt!

Idag vaknade jag på värde 13 trots ingen dessert igår. Inte alls trevligt!

Artikeln i tidningen om den berusade mannen som försökte köra ifrån polisen på en segway muntrade upp mig. Varför hade han en segway stående utanför nattklubben. Det är ju jättekul. Segways rent allmänt är ofta kul.

Jaja, nu blir jag hämtad. Utan kängor (det är frost ute, brr!) vantar & borste.

Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0