Låååång dag

Jaha, min plan för idag var kompa ut ett par timmar efter kundbesöket och träna. Min dag blev en 10h arbetsdag, suck!
Tur jag har en snäll kund som bjöd mig på mackor till lunch eftersom jag satt ute på landet utan lunchlåda. Det är som mössen i Askungen säger: det är bara jobb, jobb & jobb :)
Det där med att träna tre gånger i veckan går åt skogen, när sjutton ska man hinna liksom?!
Om jag ens ska hinna EN gång denna veckan blir det fredag. Jag ska verkligen försöka det, men ärligt talat hur sugen är man på det efter jobb en fredag?!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Jag kan locka med att Emma finns på gymmet på fredag efter jobb... En liten kram av henne, sen kan du träna!;)

2012-10-11 @ 16:06:08
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0