Bröllop

Ojoj, halva dan hann gå innan vi kom upp ur sängen... Bröllop igår, det blir ju liksom 12 timmar man är igång mellan 15-02 så vi är trötta!!

Men det var jättefint alltihop & supertrevligt! Jag hamnade vid tyska bordet med alla brudgummens vänner. Jag tar det som en komplimang till min internationella sida :)

Blir alltid mycket insulinsprutande på såna långfester. Väntade mig att ligga högt när vi kom hem men hade väl dansat bort det för låg bara på 5.4. Det blev fel för i och med alkoholen vill man inte ligga så lågt och riskera känning under natten men samtidigt pga tårta och sådär så höjs jag under natten så ja, vaknade på 13 så uppenbarligen hade jag INTE behövt äta två digestive mitt i natten menmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0