Ajajaj

Jag tog mig till träningspasset efter jobb men det var med nöd & näppe jag tog mig hem ska jag säga! Hade där inte varit folk efter mig i trappen på väg ner från gymet hade jag segnat ner på ett trappsteg för mina lår arbetade inte med mig.
Som tur var blåste det inte idag för hade jag haft motvind hade jag ta mig sjutton fått åla hem och det hade varit så himla jobbigt med träningsväskan på ryggen och jobbväskan mellan tänderna!

När jag har tränat i gymet innan i veckorna har jag ju bara kört rygg (för den har jag problem med) och armar & mage (för de musklerna ser fina ut). Ben liksom - jag går ju. Där måste finnas muskler..
Haha, wake up and smell the reality! Detta kommer bli träningsvärk delux. En sån där man får ta stöd i toasitsen för att kunna sätta sig ner utan att tappa styrslen halvvägs och dunsa ner.

Det är ändå skönt - jag ska dit igen nästa måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0