Stackars Lill-Mickel!

När jag kom hem från London låg ett paket från Diabetesförbundet och väntade på mig.

Jag har beställt pins, ett par böcker & lite informationsmaterial och sådär som kan vara intressant läsning.

Bland annat beställde jag Bamse-tidningen, specialutgåvan om diabetes, så bra & lärorikt för barn!
Det är ju många små barn som har diabetes och det är inte lätt att vara annorlunda när man går på lågstadiet till exempel och vill vara som alla andra barn så det är ju bra om klasskamraterna vet vad det handlar om.

I tidningen får Lill-Mickel Räv diabetes.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Men så söt:)

2012-11-05 @ 18:40:19
Postat av: Jenny Pariola

supergulligt ju!

2012-11-06 @ 16:37:53
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0