Sköna fredag

Idag tog jag ett bra beslut och kompade ut eftermiddagen. Efter en väldigt hektisk höst...sommar...vår..hmm, ett väldigt hektiskt ÅR på jobb men knappt en sekunds vila så var jag idag, tro det eller ej, totalt arbetslös. Så jag gick hem :)
Det har resulterat i en timmes promenad med Cajsen i fina vädret, kaffe & muffins i soffan (man får passa på när man ligger lågt :)) och nu en bra bok & lite annat fix innan Mattias kommer hem och vi ska iväg på middag.
 
Jag passar också på att packa väskan inför imorgon. Jag ska upp tidigttidigt och vara iväg till sentsent och då måste man planera så man verkligen har allt med sig!
Jag tar alltid med frukt till fika till exempel för man kan aldrig anta att det finns där man är och bättre att släpa det fram och tillbaks än att inte ha det när man behöver det.
Förutom det ska man se till att man har med dextrosolen och något annat blodsockerhöjande, båda sprutorna (eftersom jag är borta över min Levemir-tid) och mätaren med sig.
Förutom då ombyte kläder och sånt där värdsligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0