Nu är det jul igen

Idag börjar juligheterna! Eller okej, jag fuskade lite igår men det var snö i Sthlm, jag hade redan julpysslat i förrgår & alla juleljus var uppe när jag kom hem igår så jag läste lite i min jultidning i förväg. Jag köper alltid en julutgåva av någon tidning. I år blev det Amelia och den är riktigt bra!
Massa pysseltips både vad gäller mat & annat och kuliga intervjuer med bl a Maria Montazami. Henne gillar jag :)

Så idag har jag börjat på min juliga bok jag köpte i Skottland, det blir julfilm ikväll och imorgon blir det julbak innan det är dags för julbord (utan julmat) med familjefirman.

Och nu snöar det till och med här!! Efter att ha varit runt 7gr fram till igår...
Hej december! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0