Halvdag

När man är hemma på eftermiddagen måste man sen Ellen-show! Jag förstår inte varför det inte kan visas på kvällen. Anyway, jag sitter i alla fall i soffan i reklampausen av Ellen.
Nu tror ni att jag aldrig är på mitt jobb men jag har komptimmar att ta ut som räcker till över en vecka och just de senaste två veckorna har varit ganska lugna så det gäller att passa på. Resten av året har ju inte bjudit på många lugna stunder och det lär det inte bli fortsättningsvis heller.

Det blev gröt till lunch. Inte ultimat, men jag köpte sockerfri risgrynsgröt som jag ville testa och den gick ut igår så då blev det lunch.
Man kan ju inte säga att den är lika god som vanlig men med något tillbehör var det inte alls något fel på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0