Godmorgon

Gäsp!! Bio Bond igår. Bra tyckte jag! Men den slutade sent! Och jag slutade på kasst värde. Ärligt talat kan man lika gärna äta efterrätter & all möjlig skit när det ändå ska jävlas med mig!!

Men faktiskt smakade jag en bit av en efterrätt de bjöd på och jag förstår varför de bjöd bort den.
Kladdekaka täckt av hockeypulver och ovanpå hallon fyllda ned balsamvinäger, What???, jättekonstigt & INTE gott. Lite så vi tar vad vi hittar i gömmorna och ser vad det blir av det. En Frödings hade varit bättre..

Idag ska Världsdiabetesdagen, som är på tisdag, firas på Swedbank Stadion i Malmö med utställare & föredrag.
Jag & Mattias ska dit nu efter frukost och ikväll ska vi till mor & far på gås. Det har jag aldrig ätit förr!

Vet ni att det är inte gåsen som heter Mårten utan det är pojken. Alltså det heter MårtenS gås. Nån snubbe som gömde sig hos ett gäng gäss för han inte ville bli biskop.
Slut på dagens onödigt vetande-lektion :)


Kommentarer
Postat av: cajsa

Åh jag gillade den infon om gåsen!!! MEN asså ÖHHHH jag mår illa när jag tänker på kakan!! då kan man llikabra bjuda på typ bruna bananer!!!

2012-11-10 @ 09:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0