Bilkörning i mörkret

Idag har varit en intensiv dag med möhippa från ottan till kvällen, som tur var tidig kväll! Körde hemifrån redan halv sju sen vad det frukost, yoga, lunch, magdans, middag plus uppdrag däremellan.
Jag hade roligt på min biltur hem. Alla som kört väg 9 mellan Ystad & Trelleborg vet att den vägen är lång som en hel evighet!! Så tråkig!
Men vid Simremarken försvann min tristess för då kom Just D på radion med "Nu är det jul igen", jiihoo!
Jag lyssnar inte på julmusik före första advent, Lina-regel, men detta var ju på radion så det kunde jag inte hjälpa :)
Så att rappa med dem i 2,5 min fick upp livsandarna igen :)
Och när jag kom hem stod Kapten Krok och pratade med en ko utanför porten, maskerad i lokalen bredvid. Och det är ju aldrig tråkigt att avsluta kvällen med en sån bild i huvudet :D


Kommentarer
Postat av: cajsa

Du är underbar!!!!!!!!

2012-11-25 @ 09:35:14
URL: http://cajsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0