Helgen

Sååå skönt det har varit med långhelg! Jag har nästan glömt att jag har ett jobb :) men imorgon är det ju faktiskt dags igen.
Bröllop&namngivning igår, supertrevligt! Alla talare var jättebra, det var fin stämning och vi fixade vårt uppdrag utan några större missöden :)
Cajsa&Linus blev vigda och Majken fick sitt namn. Så allt toppen!
Och jag löste klänning vs spruta problemet genom att flasha mig, haha. Jag hittade ett tillfälle där när nästan ingen såg :)

Idag blev det ju helt plötslig sommar här nere. 21 grader i skuggan! Synd då att vi var supertrötta så de timmar på dagen vi INTE var på inflyttningskafferep eller grillning blev det bara halvsova i varm lägenhet.
Alltså, en dag man vill ha ett hus med trädgård på :)

Hade himla konstig känning idag. Brukar ju bli helt skakig bara jag kommer under 4 och på så vis märka varthän det barkar.
Nu låg jag och halvsov och mätte mig egentligen bara när jag vaknade för att jag hade chansat lite med dosen till frukosten.
Men då låg jag på 2,3 och typ kände mig utanför min kropp och krypig i armarna men inte ALLS darrig. Konstigt. Döobehagligt! Men nu vet jag att det kan bli så med så det är ju bra!



Kommentarer
Postat av: cajsa

du är så duktig med din diabetes lina:)

2012-05-21 @ 10:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0