Gymet

Sååå, nu är jag nyss hemkommen från skönt gympass och sitter och är litegrann shakey för blev lite låg efter.
Men det avhjälps ju fort och är nog för jag körde lite längre & hårdare pass än vad jag brukar på gymmet så då skulle jag nog stoppat i mig några russin eller nått mitt i men hur ska man veta det liksom...
Sist jag var där sänktes jag ju knappt alls. Man tycker ju att sockervärdena borde vara mer konsekventa, dumma dom!!
Jaja, bara man har koll så är det ju lugna puckar!

Buffén igår var helt klart den bästa jag varit på. Att rekommendera!
Dessutom var där så himla mycket att välja på att man lätt kunde äta de två första omgångarna utan kolhydrater.
Mycket bra så man slapp tänka på insulin hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

När ska VI ses i gymmet min vän??? Åh!

2012-05-14 @ 07:59:18
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0