Fredag

Proppmätt!! Rabarberpaj (gjord på fruktsocker) efter maten blev proppen :)
Ska ta och gå en runda nu, skönt när det fortfarande är ljust såhär sent.
Imorgon är det bröllop&dopdags! Det ska blir så skoj! Alltså, JAG ska inte gifta mig, jag ska bara toastmastra.
Hoppas vädret blir superfint imorgon med, som idag!
Som diabetiker är KLÄNNING ett problem! Jag tar ju alltid insulinet typ där jag befinner mig, liksom inte springer på toa inför varje måltidsspruta, men det går ju inte med klänning. Man kan ju inte sitta där och flasha sig liksom...
Så jag planerar in i mitt huvud när jag kan smita in på toan och ta ett stick UTAN att missa någon toastmasterdel i vårt program :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Stick sprutan genom klänningstyget?;)

Jag håller tummarna för fint väder... Det är dom värda!:)

Wiiiiii, vi ses på söndag! Puss

2012-05-18 @ 22:17:49
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0