Solsolsol!!!

Vilken härlig dag!! Kompade ut och cyklade hem till mina föräldrars trädgård och solade flera timmar. Sjukt skönt eftersom det fläktade också så det var helt behagligt att ligga där! Miss dock att jag inte tagit mellis med mig. Inser först nu hur mycket mellanmålssaker jag har hemma när jag var i ett icke-diabetes hem. Fick till följd att jag åt lite av varje småsaker, vilket resulterade i ett lite sämre värde. Det berodde i och för sig på att jag även tagit fel dos till lunchen och blev låg också...wellwell... Kvällen har spenderats med fina Fanny. Middag i solen (typ 27 grader, svettigt deluxe!) och sen kaffe och snickesnack fram tills stängning. Himla trevligt! Och så härligt att kunna sitta ute i shorts till kl 22!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0