Hven

Dagen har spenderats på Hven på tandemcykel med ett par till. Trevligt var det och vädret var helt OK med solglimtar ibland. Började dagen med ny frukost :) Fil med rivet äpple, russin & nötter. Smaskens! I övrigt var morgonen, innan vi kom iväg, kaotisk med en måsattack deluxe. Först försökte den fulingen attackera mig, jag hörde vinddraget efter hans flax så nära han var där jag hade huvudet utstucket från balkongen! Jag drog igen balkongfönstret lite i ren reflex när jag hoppade in och TUR DET för när han bara kommit en meter bort vänder han, flyger tillbaks, lika nära igen, och SKITER ner hela fönstret! Vi snackar monsterstor! Albatross! OCH den decimetern som fortfarande var öppen fick också sitt vilket betydde fågelskit på golv, innervägg, ljuslykta, ALLT!! Måttligt roande åtta på morgonen och sjukt äckligt!! Vi som brukar ha balkongen fullt öppen lär tänka två gånger innan vi har det igen. Helt plötsligt har man hela familjen Måås på kafferep här inne! Jag visste att jag ogillar fåglar av en anledning! :)


Kommentarer
Postat av: cajsa

fy fan! stackare!!!

2012-07-09 @ 19:35:14
Postat av: Jenny Parioöa

Hu för måsar!
Åh, hven... Dit vill jag med, jag har aldrig varit där i vuxet tillstånd, min mamma påstår att vi var där en gång när jag var liten...

2012-07-10 @ 09:22:44
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0