Förvirrad dag

Idag har jag haft sås i hjärnan. Total tomgång.
Hade så mycket i huvudet med saker jag skulle komma ihåg både privat & på jobb. Min dator fungerar fortfarande inte som den ska, vilket gör en lätt disträ när muspekaren är än här och än där.
Kl 10 blev det lussebulle och luciatåg med små barn (varav två var julgranar, haha, ljuvligt!).
Redan innan jag mätte mig före lunch tänkte jag "damn you lussebulls" men värdet låg ju tipptopp så de ett par-fem lussisar man satt i sig i december har lärt mig rätt enheter uppenbarligen.
Nåja, mer insulin under förmiddagen gjorde mig låg efter lunch och det på min ointelligenta hjärna för dagen fick mig att kasta mätaren istället för stickan i papperskorgen, hihi.
Wellwell, dagen avslutades med bio "the Hobbit" och popcorn. Värde nu = 9. Så sammanfattningsvis - förvirrad dag med bra värde :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Åh, julgran... Det hade jag också velat vara!!!:) då kan nog ingen klaga på att man är stereotyp!!!:)

2012-12-16 @ 16:23:57
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0