Apoteket

Ojoj, det var inte bara jag som hade tanken att fixa alla medikamenter före juldagarna. Nu kan jag hela vårdapotekets sortiment efter att ha gått runt där och studerat hyllorna medan jag väntade på min tur :)

Övrigt så fick vi ställa in julmyset igår pga förkylning som slagit klorna i mig igen, himla trist. Men då fick vi sett Hjälte-galan istället och den gillar jag. Fantastiska människor!!

Idag är jag omslagsflicka på Trelleborgs Allehandas B-del, Trelleborgare till tusen! (Undrar om man bott här för länge då)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Finaste!!

2012-12-22 @ 11:10:42
Postat av: Fanny

Man kan väl inte bo här för länge..? :) bra intervju o så är du ju så fin på bilderna med :)

2012-12-23 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0