Konstig spruta

Hmm, jag tog nyss min kvälls-spruta och den betedde sig MYCKET märkligt minst sagt. Jag fick kämpa som en idiot för att den skulle trycka fram insulinet, vilket inte är det enklaste när man tar den på baksidan av sig själv ska jag tillägga, och sen vägrade sista enheten komma ut!! När jag äntligen lyckades skjuta fram den hoppade den tillbaks och jag tog ut sprutan och sen i och testade igen, med samma nål AJ och inte bra, och ändå inte så jag fick ladda om och ja, kort sagt hoppas jag att jag bara fick i mig det jag skulle... Störigt orosmoment för sånt ska ju bara funka liksom!! :/ Annars idag har jag lunchat med Jenny. Nog sista gången innan mitt fadderbarn hoppar ut ur hennes mage, spännande :) Imorgon jobb igen och helgen har svischat förbi som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Låter lite överpositivt kanske, men jag hoppas du har rätt... att ditt fadderbarn HOPPAR ut ur min mage.... hihi

2012-08-07 @ 14:47:00
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0