Hösten 2012

Detta är nog första året jag ser fram emot hösten! För denna hösten är nog den roligaste på länge!
Det händer så himla mycket skoj. Fram till december har vi bara två lediga helger och allt upptaget är bara kulkulkul!

Idag var sista kattvaktsdagen. Lite synd för det var mysigt :)
I övrigt idag blev det promenad efter jobb och sen rep.

Igår förresten var jag redig och var på gymmet! Nu SKA jag skärpa till mig!
Både för musklerna, ryggontets ( himla kontorsjobb) och diabetesens skull.
Jag har bara svårt att tvinga dit mig själv för så kul tycker jag inte det är...


Kommentarer
Postat av: cajsa

jag vet en katt du kan få passa :)

2012-08-10 @ 08:48:19
Postat av: cajsa

jag vet en katt du kan få passa :)

2012-08-10 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0