Sång på morgonkvisten

Dagen började med en trall då sockret låg perfa. Till lunch var det kass igen så då flippade jag ut och fick dessutom utbrott på allt jag har för mig nu och allt stressande.
Alltså, blodsockret höjs ju av stress så inte så svårt att räkna ut vad som var fel.

Jag tog mig i kragen och ringde och avsade mig ett av mina återkommande uppdrag och lugnade ner mig.

Sen cyklade jag till sjukhuset där det var föreläsning om diabetes & träning.
I och för sig hade föreläsaren insulinpump samt var typ extremsportare så det var ju inte så likt mig med mina sprutor och entimmespass men jag blev ändå inspirerad och motiverad att ta tag i träningen IGEN och nu har jag faktiskt lite hål där jag kan putta in träning så nu hoppas jag att jag ska komma igång!

Men idag blir det bara en promenad :)
Fast det hjälper också! Märkte ju förra veckan att jag låg mer stabilt med en prommis om dan...


Kommentarer
Postat av: cajsa

<3<3<3<3<3 va rädd om dig! det e bara ett jobb! puss

2012-04-26 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0